Klanttevredenheid in de schijnwerpers: ontdek wat Mitsubishi Chemical Advanced Materials B.V. van ons vindt!

Het meest belangrijke product in elke organisatie is service. Klanten onthouden geweldige service, maar nog belangrijker: slechte service onthouden ze nog veel beter. Hoe staat het met onze klanten? Zijn ze nog tevreden over ons? Zien ze mogelijke verbeterpunten? Wij interviewden Bertus van Mitsubishi Chemical Advanced Materials B.V., een klant van ons.

 

Mitsubishi Chemical Advanced Materials B.V
Goed, eerst even wat achtergrondinformatie over Mitsubishi Chemical Advanced Materials. Want wat is het precies voor een klant? Het is nogal een mond vol, niet waar? MCAM is actief in 19 landen en telt ruim 3.000 medewerkers. MCAM is marktleider in de verwerking van technische kunststoffen. Bertus: “Wij maken kunststofonderdelen voor verschillende doeleinden. Denk hierbij aan machineonderdelen en auto-onderdelen.” Bertus werkt er inmiddels al 33 jaar met veel plezier, vertelt hij met een grote glimlach. “Er zijn al medewerkers die hier 40 jaar werken. Dat zegt wel genoeg over het bedrijf, toch?”

 

Wat doet De Transporters voor Mitsubishi Chemical Advanced Materials B.V?
Wij zijn een transport- en koeriersbedrijf. Bertus: “Wij hebben De Transporters nodig om onze producten naar ons zusterbedrijf in Duitsland te brengen. De nog bewerkte onderdelen te brengen en ook weer op te halen, omdat het nogal grote onderdelen zijn. Daarnaast brengt De Transporters regelmatig producten naar klanten van ons. Bijv. Van Den Heuvel in Werkendam en Baader in Doesburg.”

Hoe is de samenwerking ontstaan? “De samenwerking is ontstaan in de tijd van jullie vorige eigenaren bij jullie. Mijn voorganger kende enkele medewerkers van De Transporters. Wim, Henny en Barry heten ze. Zij rijden op de vrachtwagen, maar zij zijn oud brandweermannen. Mijn voorganger zat ook bij de brandweer. Ze kenden elkaar. En zo is er gevraagd of jullie wat voor ons konden betekenen op het gebied van transport.”

 

Review Bertus
Bertus is erg te spreken over ons. Fiew, gelukkig maar. We mogen blijven. “De eerste indruk was gelijk goed. Open, vriendelijk en alles is bespreekbaar. Zowel de chauffeurs als de eigenaren zijn goede mensen. Van beide kanten werkt het heel prettig.”

“Laatst hadden we een rit helemaal naar Berlijn”, vult Bertus aan. “We vroegen aan jullie wat dat ging kosten, want de chauffeurs bij jullie zitten ook met een overnachting. Zij kunnen dit niet in 1 rit redden qua afstand. Er zijn transportbedrijven die gelijk meerdere adressen langsgaan en kunnen blijven slapen in de vrachtwagen. Dat is veel goedkoper, gezien je dan niet hoeft te overnachten. Jullie waren blij om te horen dat we jullie hiervoor benaderden. Helaas werd dit voor ons wat te duur met een overnachting erbij, dus is het uiteindelijk niet doorgegaan. Maar jullie waren heel meegaand en begrepen ons volkomen dat we toch even naar een andere partij zijn gegaan.”

Zouden jullie ons aanraden aan anderen? “Geen twijfel mogelijk. Zeker weten. We zijn heel tevreden. Op naar nog vele mooie jaren samen”, sluit Bertus vrolijk af.

 

Hulp nodig?
Heb jij ook hulp nodig op het gebied van transportdienst, koeriersdienst of postbusservice? We helpen je er graag bij. Vul de calculator in of mail naar info@detransporters.nl.

Leave a comment